Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kommer du att kunna diskutera, dela och privata meddelanden med andra medlemmar i vår community.

Registrera dig!

Godkänd Wallberg2002︱Chef Ansökan

New member
Gick med
28 November 2024
Meddelanden
2
Användarnamn: Wallberg2002

Vad heter du? (För-efternamn) Linus Wallberg

Hur gammal är du? 22

Vad är ditt person nummer? 20020702

Vilket yrke ansöker du till? Sjukvården

Är du whitelistad här på Vimla? Ja

Varför ansöker du till just detta yrke? För att jag vet hur jag ska driva ett team framåt. Jag är väldigt intresserad utav sjukvården personligen samt så är jag intresserad utav människor och kroppen hur dess funktioner. Jag brinner verkligen för sjukvården. Och jag vill att servern ska ha en otroligt bra och proffsig sjukvård att erbjuda. När någon behöver hjälp med en skadad arm eller bara gjort sig illa. Så är vi där och hjälper dom på bästa sätt. Och ger dom bästa möjliga hjälpen.

Har du några tidigare erfarenheter inom yrket? Isåfall berätta! Absolut! De har jag. Har varit sjukvårdare i ett par år och varit chef på väldigt många server inom just sjukvården. Jag är väldigt strukturerad som person och de tror jag också är bra som chef.

Vad innebär korruption inom yrke? Får du lov att begå dess handlingar? Korruption kan vara olagligt och ibland kriminaliserat. Kriminaliserade handlingar som är korruption är till exempel mutbrott, stöld eller andra tillgreppsbrott samt i vissa fall tjänstefel. Så skulle ja sammanfatta korruption.

Kommer du att anställa andra jobb sökande? Ja absolut så kommer jag det. Alltså utan medarbetare så är inte sjukvården någonting alls. Liksom som chef så klarar man inte av utan sina kollegor. Man är ju ett team som jobbar med varandra.

Hur kommer din anställning att se ut? Allt tas ingame. Inget tas ooc. Så allt som sker ingame stannar där också. Men jag kommer ju ställa ett ex antal frågor till den sökande samt kolla vad den individen har för utbildningar sen tidigare. Om inga utbildningar finns så kommer jag att ha ett par utbildningar med den om just de området.

Ägare
Forumpersonal
Gick med
23 November 2024
Meddelanden
9
Godkänd efter skriftlig chefs ansökan! Vidare till en intervju när du har tid.(Sent svar du är redan godkänd efter intervjun)