Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kommer du att kunna diskutera, dela och privata meddelanden med andra medlemmar i vår community.

Registrera dig!

Godkänd Rikkisixx︱Staff Ansökan

New member
Gick med
22 December 2024
Meddelanden
1
Användarnamn: Rikkisixx

Vad heter du? (För-efternamn) Ricky lundahl

Hur gammal är du? 18

Vad är ditt person nummer? 20061112

Berätta om dig själv som person! jag skulle säga att jag är en snäll person och omtänksam. snabbt till att hjälpa folk på min fridtids. spelar mycket spel och älskar musik och airsoft

Vad är dina för-nackdelar om dig själv? funkerar bra med andra och under press kan inte ta skit av någon

Är du whitelistad här på Vimla? ja

Hur länge har du spelat här på Vimla RP? den är inte öppen men kmr spela hela tiden när den är

Är det något du inte tycker fungerar här på Vimla? Isåfall förklara! än så länge felfri

Hur ska du tillsammans med dom övriga i personalen lösa problem och komma överens? gwnom komminucera och hjälpas åt

Vad är meningen med en Staff? att kunna hjälpa andra och vara en bra med mäniska

Hur aktiv kommer du att vara per dag? 5-6 timmar

Har du någon funktionsnedsättning vi bör veta om? adhd och dcd. dcd betyder att jag har svårt att skriva och göra saker med händerna så som att klippa

Har du några tidigare erfarenheter som staff? Isåfall berätta! nej tycker detta blir en bra start för det känns som en bra server

Vad är din discord tagg? RiKKisixx_80s

Ägare
Forumpersonal
Gick med
23 November 2024
Meddelanden
9
Godkänd efter skriftlig staff ansökan! Vidare till en intervju när du har tid. PS, utveckla helst mer under intervjun
för att få mer chans att bli godkänd.