Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kommer du att kunna diskutera, dela och privata meddelanden med andra medlemmar i vår community.

Registrera dig!

Godkänd Kungen gabbe︱Staff Ansökan

New member
Gick med
28 November 2024
Meddelanden
2
Användarnamn: Kungen gabbe

Vad heter du? (För-efternamn) Gabriel Abrahamson

Hur gammal är du? 22

Vad är ditt person nummer? 0112095815

Berätta om dig själv som person! Gabriel Abrahamsson jag är snälla trevlig person på veckorna brukar jag umgås med mina kompisar men spela jag brukar åka runt och de kan musik i i en bil jag brukar med fisk och spela golf ibland jag umgås så mycket med mina bästa vänner med mera och jag försöker alltid ta vara på tiden jag är alltid en trevlig och väldigt positiv och snäll person som inte gör mycket väsen av mig. Jag har även ett stort hockeyintresse. Där jag följer laget Brynäs jag följer även Liverpool i den engelska ligan. Jag har mest spela innebandy tidigare men jag har slutat på det. Jag är väldigt sportintresserad och gillar allt inom sport förutom vissa grejer hockey och fotboll är det största som finns som jag tycker det är roligt. Jag tycker även att det är roligt att umgås med mina bästa vänner Som även bor i samma stad som jag. Jag har precis fått tillbaks min dator och precis börjat fungera igen så nu kan jag äntligen börja spela som jag också tycker om.

Vad är dina för-nackdelar om dig själv? Ibland kan jag vara alldeles för snäll och han är inte heller bra. Det andra är att jag litar på personer väldigt lätt som jag faktiskt blir ovän med och sen tar jag tillbaka det andra är att jag är alldeles för lättlurad. De bra sakerna med mig är att jag alltid är snäll och jag alltid faktiskt bryr mig om mina vänner och hur han mår. Det andra är att jag faktiskt har ett hjärta av guld och bryr mig om alla mina vänner på ett

Är du whitelistad här på Vimla? Ja

Hur länge har du spelat här på Vimla RP? En dag i morgon

Är det något du inte tycker fungerar här på Vimla? Isåfall förklara! Allt funkar

Hur ska du tillsammans med dom övriga i personalen lösa problem och komma överens? Vi kan lösa problem tillsammans genom att prata ihop oss eller att hjälpa varandra. Det gör att vi får stärka det band mellan varandra och han gör att vi faktiskt får en bättre miljö. Det är aldrig fel att fråga någon eller någon någon frågar dig. Det är alltid bättre att fråga och få svar. Vi bo på varandra att sikta och prata prata med varandra då vi kommer få ett med varandra om vi gör det man kan även lösa problem med att ta in person som gjorde ett eget brott och prata med den personen istället för banna honom på en gång. Det finns alltid ex att ge en spelare chans istället för att skicka honom på en gång och sen kan man ge på varandra genom att ja prata snacka ta ett beslut tillsammans med mera

Vad är meningen med en Staff? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa till server på bästa sätt och kunna hjälpa till servern och alla andra spelare inne på servern liksom kunna hjälpa spelare när de är inne på kvällen hjälpa folk i support hjälpa folk med alla ärenden. Jag brinner för att hjälpa till människor och vill hjälpa till alla spelare och kassa andra som behöver hjälp Med mera. Jag gillar att hjälpa till och vill hjälpa till både ägare delägare och alla andra som är med för att ge dem en Av belastning jag vill hjälpa till med olika områden och hjälpa till så mycket som går för jag tycker om det och göra sånt. Jag försöker även förbättra mig på vissa punkter som jag kanske inte är jättebra på men det går alltid att bli bättre. Jag vill också bli support för att kunna hjälpa till medlemmar icke medlemmar för att hjälpa till dem att komma in i i serven och kunna spela med oss spelare är ju ändå det viktigaste på servern vi är också viktigt att spela mat trivs och att vi hjälper till varandra allihopa och jag hjälper till varandra när vi har problem. Det är också väldigt viktigt faktiskt om man ska faktiskt våga och ta hjälp av andra om man inte kanske vet allting om man ska även kunna försöka lösa saker själv för att inte kanske ta hjälp ibland men med mera som vad jag menar är att vi ska hjälpa till alla spelare och alla andra i serven för att få en bra server och få en bra bra medlemmar som följer regler med mera. Jag vill också bli det för att kunna hjälpa servern att växa och få mer spelare och vi får ett bättre omdöme på servern. Jag kommer alltid vara aktiv hela tiden så fort hur mycket jag kan om jag inte jobbar så klart. Anna kommer jag alltid vara inne hela tiden och varje gång

Hur aktiv kommer du att vara per dag? Varje dag dag

Har du någon funktionsnedsättning vi bör veta om? Nej

Har du några tidigare erfarenheter som staff? Isåfall berätta! Ja. Jag har varit straff på flera server och jag vet vad som innebär att vara straff. Jag kan de flesta kommer sen in game och vet hur jag ska hantera min straff position. /kick (id) rdm, /bring (id) /goto (id) /dv /setjob, /revive /toggleid, /togglename, Samt massa andra

Ägare
Forumpersonal
Gick med
23 November 2024
Meddelanden
9
Godkänd skriftlig staff ansökan! Vidare till en intervju när du har tid.