Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kommer du att kunna diskutera, dela och privata meddelanden med andra medlemmar i vår community.

Registrera dig!

Godkänd HerrWakaWaka︱Staff Ansökan

New member
Gick med
18 Januari 2025
Meddelanden
2
Användarnamn: HerrWakaWaka

Vad heter du? (För-efternamn) Theodor

Hur gammal är du? 16 år

Vad är ditt person nummer? 090111

Berätta om dig själv som person! Jag är en positiv grabb som gillar att träna och spela lite fivem på min fritid. Annars så gillar jag att umgås med familj och vänner. Jag brukar nästan alltid se det positiva med saker och har oftast inte några negativa åsikter.

Vad är dina för-nackdelar om dig själv? Fördelar: Jag tänker positivt och ser bra lösningar i det mesta, har enkelt att kommunicera med andra och ta argument på en professionell nivå. Nackdelar: Gillar inte att tjafsa och ta upp onödiga argument.

Är du whitelistad här på Vimla? JA

Hur länge har du spelat här på Vimla RP? 0 timmar

Är det något du inte tycker fungerar här på Vimla? Isåfall förklara! allt är bra!

Hur ska du tillsammans med dom övriga i personalen lösa problem och komma överens? Ha bra kommunikation med varandra och ta det lungt medans man löser problem samt att alla är trevliga mot varandra så att man kan komma överens på ett snabbare sätt.

Vad är meningen med en Staff? Att hålla ordning i serven och att ge folk åtgärden som inte kan följa regelboken som är skriven för denna server. Att skapa trygghet med spelarna och att alla ska få en så bra RP upplevelse som möjligt.

Hur aktiv kommer du att vara per dag? ca 3-5 timmar

Har du någon funktionsnedsättning vi bör veta om? nej

Har du några tidigare erfarenheter som staff? Isåfall berätta! Har varit staff på små servrar, och varit servervakt på unive i ca 2 år utan att ha blivit blacklistad så jag kan dem mesta kommandon

Vad är din discord tagg? HerrWakaWaka#5011

Ägare
Forumpersonal
Gick med
23 November 2024
Meddelanden
9
Godkänd staff ansökan! Vidare till en intervju när du har tid. Stort grattis i efterskott förresten ;)