Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kommer du att kunna diskutera, dela och privata meddelanden med andra medlemmar i vår community.

Registrera dig!

Godkänd exo︱Staff Ansökan

exo

New member
Gick med
5 Januari 2025
Meddelanden
2
Användarnamn: exo

Vad heter du? (För-efternamn) Daniel Andersson

Hur gammal är du? 18

Vad är ditt person nummer? 20060308

Berätta om dig själv som person! Jag är en människa som gillar att hälpa till samt är väldigt aktiv runt viktiga grejer, så jag kommer befinna mig vid lägen där det behövs.

Vad är dina för-nackdelar om dig själv? Har inte direkt några nackdelar, Fördelar är mest att jag är aktiv samt finns när det behövs. Kan rätt så mycket grejer om rp samt staffing så jag är säker på att inget kommer gå fel under min tid som staff om jag nu blir accepterad.

Är du whitelistad här på Vimla? Ja

Hur länge har du spelat här på Vimla RP? Servern e nere tillfälligt.

Är det något du inte tycker fungerar här på Vimla? Isåfall förklara! Nej allting ser rätt så perfekt ut just nu.

Hur ska du tillsammans med dom övriga i personalen lösa problem och komma överens? När det uppstår problem så kan jag alltid vända mig till högre uppsata inom staff teamet samt snacka med mina kollegor om jag ej fattar något. På det sätter kan vi kommer överens om straff osv. Kommunikation är viktigt när det kommer till dessa grejer.

Vad är meningen med en Staff? Staff är där för att hjälpa till med folk som bryter mot reglerna eller till medborgare som har frågar. De finns där för Rapporter osv som vanliga medborgare, poliser osv inte kan ta hand om.

Hur aktiv kommer du att vara per dag? 2-3 timmar deropå.

Har du någon funktionsnedsättning vi bör veta om? Nej

Har du några tidigare erfarenheter som staff? Isåfall berätta! Ja, på flera servrar. Både engelsk och svenska serverar, Just nu är jag Ägare hos Stockholms Blåljus klan. Så jag kan rätt så mycket resterande inte kan.

Vad är din discord tagg? doxingterms

Delägare
Gick med
5 Januari 2025
Meddelanden
2
Godkänd skriftlig staff ansökan! Vidare till en intervju när du har tid.