- Tråd Author
Användarnamn: abbe
Vad heter du? (För-efternamn) albin
Hur gammal är du? 16
Vad är ditt person nummer? 20080518
Berätta kort om dig själv som person! jag e en snäll och fordons inspererad person då jag har epor som jag lagar och säljer
Varför ansöker du till just Vimla? för att det värkar som en rolig surver och jag gillar att köra rp. det finns även epor i denna och det hade varit kull att köra
Berätta om din karaktär du hade tänkt spela som! jag är en 16 åring som gillar att köra sin epa samt moped och gillar att vara med vänner
Vad har du / din karaktär för mål på servern? ha kul och köra epa samt moped
Vad innebär Regeln Suntförnuft? att man ska tänka på saker och inte göra saker som inte borde göras
Kommer din karaktär vara laglig eller inte? nej
Hur många timmar har du på FiveM? ja
Hur aktiv kommer du att vara per dag? kanske 1 timme om dagen minst
Hur hittade du Vimla Roleplay? tik tok
Vad är din discord tagg? albin2008
Vad heter du? (För-efternamn) albin
Hur gammal är du? 16
Vad är ditt person nummer? 20080518
Berätta kort om dig själv som person! jag e en snäll och fordons inspererad person då jag har epor som jag lagar och säljer
Varför ansöker du till just Vimla? för att det värkar som en rolig surver och jag gillar att köra rp. det finns även epor i denna och det hade varit kull att köra
Berätta om din karaktär du hade tänkt spela som! jag är en 16 åring som gillar att köra sin epa samt moped och gillar att vara med vänner
Vad har du / din karaktär för mål på servern? ha kul och köra epa samt moped
Vad innebär Regeln Suntförnuft? att man ska tänka på saker och inte göra saker som inte borde göras
Kommer din karaktär vara laglig eller inte? nej
Hur många timmar har du på FiveM? ja
Hur aktiv kommer du att vara per dag? kanske 1 timme om dagen minst
Hur hittade du Vimla Roleplay? tik tok
Vad är din discord tagg? albin2008